Bestellen, Bezorgen en Retourneren

Bestelproces

Bestel bij ons eenvoudig via de webshop, via de mail, aan de telefoon of kom gezellig langs in de showroom.

Via de webshop

Kantoormeubelen bestellen via de webshop is zeer eenvoudig. Voeg de gewenste meubelen toe aan de winkelwagen en reken af. Het is aan te raden om een account aan te maken. In dit account kan je nog wijzigingen aanbrengen en is je bestelling te volgen. De communicatie met ons loopt ook via dit account. Maak een ticket aan op de webshop en wij komen daar snel op terug.

Via de mail of telefoon

Wil je een kantoorinrichting bestellen en heb je behoefte aan persoonlijk advies dan is het ook mogelijk om via de mail of telefoon te bestellen. Onze verkopers kunnen je adviseren op het gebied van ergonomie of design van de kantoormeubelen. Wanneer je via de mail of telefoon een bestelling plaatst is het ook mogelijk om een account te krijgen op onze webshop. Hier kun je de bestelling nog nakijken en volgen.

Showroom

Wil je een product bekijken dan is dat ook mogelijk in onze showroom in Nijkerk. Het is wel aan te raden om van te voren te bellen. Wij hebben namelijk een zeer groot assortiment en niet alles staat in onze showroom. Wij kunnen er dan voor zorgen dat het product wel in de showroom staat.

Bezorgproces

Op dit moment leveren wij in heel Nederland (uitgezonderd de Waddeneilanden) gratis vanaf een bestelling van €250,- ex. Onder dit bedrag vragen wij een bezorgbijdrage van €19,- ex.

Op de webshop vind je bij elk product de verwachte levertermijn. Het gebruikte kantoormeubilair hebben wij doorgaans altijd zelf op voorraad. Hier geldt een gemiddelde bezorgtermijn van 2 tot 10 werkdagen. Bij het nieuwe meubilair houden wij zelf een kleine voorraad aan en maken wij gebruik van de voorraad van onze leveranciers. Hierbij geldt een gemiddeld bezorgtermijn van 5 tot 10 werkdagen.

Wij leveren de bestelling uit zodra de gehele bestelling op voorraad is. Mocht het nodig zijn om een deel van de bestelling eerder te ontvangen? Neem dan contact op met onze verkopers en vraag naar de mogelijkheden.

Wij proberen alles weg te rijden met onze eigen bezorgdienst. Zo krijg je altijd een bezorger met ervaring en verstand van kantoormeubelen. Naast onze eigen bezorgdienst werken wij ook samen met externe partijen. Ook deze partijen zijn gespecialiseerd op het afleveren en installeren van kantoormeubilair.

Wij leveren de producten af op de werkplek mits deze op de begane grond is of bereikbaar met een lift. Het is daardoor niet nodig om zelf de zware kasten te verplaatsen. Niet alle kantoormeubelen worden standaard gemonteerd af geleverd. Bij elk product staat of het product gemonteerd of ongemonteerd geleverd wordt. Wil je dat het product gemonteerd wordt? Dan is dit vaak mogelijk tegen een kleine meerprijs.

Retourneren Consument

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.
Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier deze vindt u in de algemene voorwaarden.

Retourneren Zakelijk

Ondanks dat wij niet verplicht zijn om zakelijke bestellingen te laten retourneren staat klanttevredenheid bij ons centraal. Mocht er een foute bestelling zijn geplaatst of het product valt in werkelijkheid tegen dan horen wij dit graag. Wij zullen altijd samen zoeken naar een passende oplossing.

 

[powr-chat id="a17b4488_1602688861"]
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »